آکادمی آی تی فرزانگان
آیکون سبد خرید 36 پیکسل سفید

آکادمی آی تی فرزانگان یزد 

035-38211146

لیست پاورپوینت های کلاس نهم (برای دروس مختلف)، بسیار زیبا و جامع + گام به گام

در این صفحه از وب‌سایت رسمی آکادمی آی‌تی فرزانگان می‌توانید پاورپوینت نهم را برای دروس مختلف این پایه، دانلود کنید. تمام این پاورپوینت‌ها بسیار زیبا و جامع و به طور اختصاصی طراحی شده‌اند. ضمن این که برای راحتی شما معلمان محترم و دانش‌آموزان عزیز، پاسخ سوالات هر درس (فکر کنیدها، فعالیت‌ها و …) نیز در فایل پاورپوینت مربوطه آورده شده است.

لیست پاورپوینت کلاس نهم برای دروس مختلف این پایه

جهت دانلود پاورپوینت کلاس نهم، در ادامه برای دروس مختلف این پایه، پاورپوینت‌های جامعی را طراحی و لیست کرده‌ایم. جهت ورود به صفحه اختصاصی هر پاورپوینت، بر روی پاورپوینت مورد نظر خود کلیک کنید.

پاورپوینت های کلاس نهم را همراه با گام به گام دروس، به صورت همزمان دانلود کنید

دانلود پاورپوینت نهم به همراه حل مسائل دروس این پایه

این مجموعه پاورپوینت‌ها برای دانش‌آموزان کلاس نهم طراحی شده است و شامل تمامی مباحث درسی به همراه حل تمرین‌های کتاب درسی (گام به گام) است. در این پاورپوینت‌ها، علاوه بر توضیح دقیق و مفهومی دروس، سوالات و تمرین‌های موجود در کتاب نیز به صورت جامع و کاربردی پاسخ داده شده‌اند. این مجموعه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با استفاده از یک منبع جامع و سازماندهی‌شده، مفاهیم درسی را بهتر درک کنند و تمرینات کتاب را به طور کامل حل نمایند. این پاورپوینت‌ها یک ابزار ارزشمند برای تسلط بیشتر بر مطالب درسی و آمادگی برای امتحانات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود سریع به سایت، با شماره موبایل